Kaj to pomeni za stranke Nove KBM?
Zaključek nakupa Abanke strankam za zdaj ne prinaša sprememb, saj bosta banki še naprej poslovali ločeno, pričakujejo pa lahko enako kakovostne storitve kot doslej. Stranke lahko tudi v prihodnje poslujejo v poslovalnicah Nove KBM oziroma uporabljajo spletno in mobilno banko Bank@Net in mBank@Net.
Kako naprej?
Abanka in Nova KBM se bosta predvidoma še letos združili, s čimer bo nastala še močnejša banka, prisotna po vsej državi. Stranke lahko pričakujejo:
- še bolj razvejano in dostopnejšo mrežo poslovalnic in bankomatov po vsej državi
- nadaljnji razvoj sodobnih digitalnih poti
- celovit nabor finančnih produktov in storitev, saj bomo združili najboljše, kar ponujata Abanka in Nova KBM.
John Denhof, predsednik uprave Nove KBM: »Zaključen nakup Abanke pomeni nov mejnik trajnega in uspešnega razvoja naše banke. Tako Abanka kot Nova KBM poslujeta dobro, z velikim številom zvestih strank in zaposlenih, pomembnim položajem na trgu in dokazano učinkovitostjo. S prihodnjo združitvijo obeh bank in izkoriščanjem njunih prednosti pa bomo lahko še bolj podpirali naše stranke in lokalno okolje z nudenjem boljših produktov in storitev, bolj priročnih poslovnih poti ter inovativnih rešitev. Pričakujemo, da bomo skupaj ustvarili najboljšo banko v Sloveniji, ki bo tudi v prihodnje dobičkonosna in osredotočena na potrebe strank.«
O novostih in morebitnih spremembah bodo stranke in poslovni partnerji pravočasno obveščeni. Več informacij je na voljo na spletni strani Nove KBM, na info@nkbm.si in na številki 080 17 70.