Bank@Net pomoč storitve | OTP banka

Bank@Net pomoč storitve

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

POMOČ PRI UPORABI BANK@NETA IN mBANK@NETA

OTP Banka

Novosti v spletni banki Bank@Net in mobilni banki mBank@Net

 
 

Plačila in zahteve

Kako opravim plačilo (UPN, enostavno nakazilo, plačilo v tujino)?

Plačila so vam na voljo v zavihku 'Plačila'. Bank@Net in mBank@Net vam omogočata sledeča plačila:

  • Domače plačilo (UPN) - Najpogosteje uporabljeno za plačevanje položnic
  • Enostavno nakazilo - Uporabljeno za plačila fizičnim osebam (v plačilu ni naslova osebe in reference)
  • Prenos med računi - Uporabljeno za prenose med računi, ki jih imate odprte na Novi kreditni banki Maribor (Ne velja za prenos med fizičnim računom in računom samostojnega podjetnika)
  • Plačilo v tujino - Uporabljeno za plačila v tuje države

Kje najdem plačila, zahteve in njihove statuse?

Plačila in zahteve, ki ste jih shranili, potrdili ali pa preklicali, najdete v zavihku 'Zahteve'. Pri vsaki zahtevi bo prikazan tudi status, v katerem se zahteva nahaja (Za potrditev, v obdelavi, opravljeno)

Kje dobim potrdilo o plačilu?
Potrdilo o plačilu lahko prenesete, ko je plačilo izvedeno (zahteva se nahaja v zavihku Opravljene). Potrdilo PDF obliki se nahaja pri transakciji v prometu na računu.

Kako poteka izvajanje plačil?
Ko v digitalni banki (spletni ali mobilni) uspešno vpišete in potrdite zahtevo za:
  • plačilo (znotraj banke ali na drugo banko),
  • prenos med računi (transakcijski, varčevalni) ali
  • nakazilo na/iz predplačniške kartice
se ta zahteva prikaže v zavihku Zahteve. 

Pomembno: Vsa plačila znotraj banke (med računi ali prejemniki z računom na OTP banki) se izvedejo praviloma v roku nekaj minut – 24/7. 

Status zahteve za plačilo odraža dejanski status plačila:

Čaka na obdelavo
  • Ko zahtevo potrdite (npr. z SMS žetonom), se ta najprej prikaže s statusom 'Čaka na obdelavo'. 
  • V tem trenutku stanje na računu še ni posodobljeno in plačilo tudi ni vidno v prometu na računu.
OTP Banka
V obdelavi
  • Digitalna banka zahteve obdeluje po vrsti (t. i. čakalna vrsta). Ko je plačilo posredovano v izvedbo, se status spremeni v 'V obdelavi'.
  • Takrat se stanje na računu posodobi in je plačilo vidno v prometu na računu.
OTP Banka
Izvedeno
  • Ko digitalna banka prejme povratni status o uspešni izvedbi, se zahteva premakne v zavihek Opravljene in dobi status 'Izvedeno'.
  • V tem trenutku je plačilo v prometu na računu prikazano kot opravljeno (obarvano črno).
  • Če imate vklopljeno obveščanje o plačilih, se pošlje tudi e-poštno sporočilo.
OTP Banka

Spletna banka Bank@Net


Potrditev zahteve
  • Ko zahtevo potrdite (npr. z SMS žetonom), se zahteva za plačilo nahaja v zavihku Zahteve, v zavihku V obdelavi. Ima status 'V obdelavi'.
  • V tem trenutku stanje na računu še ni posodobljeno in plačilo tudi ni vidno v prometu na računu. 
OTP Banka

V obdelavi
  • Digitalna banka zahteve obdeluje po vrsti (t. i. čakalna vrsta). Ko je plačilo posredovano v izvedbo, se stanje na računu posodobi in je plačilo vidno v prometu na računu. 
OTP Banka

Izvedeno
  • Ko digitalna banka prejme povratni status o uspešni izvedbi, se zahteva premakne v zavihek Opravljene in dobi status 'Izvedeno'.
  • Plačilo je v transakcijah na računu prikazano kot opravljeno (obarvano črno).
OTP Banka
Kaj so 'Zaupanja vredni prejemniki' in kje jih lahko dodam?
Ob potrditvi plačila boste imeli prejemnika plačila možnost dodati na seznam zaupanja vrednih prejemnikov s klikom na gumb 'Dodaj'. To pomeni, da ob naslednjem plačilu temu prejemniku, več ne boste potrebovali SMS žetona za potrditev plačila.

Zaupanja vredne prejemnike lahko dodajate in brišete v zavihku 'Zaupanja vredni prejemniki'. 


Večkrat opravljam plačilo istemu prejemniku. Kako si ustvarim vzorec plačila?

Pri vnosu novega plačila v spletni banki lahko izberete možnost Shrani kot vzorec, s čimer pospešite in poenostavite plačila istemu prejemniku. Shranjene vzorce plačil najdete v zavihku Plačila, kjer jih lahko po potrebi urejate ali brišete.

Za plačila v tujino žal ni možno ustvariti vzorca, lahko pa podvojite že izvedeno plačilo in ga po potrebi prilagodite (glejte naslednje vprašanje).

 

Kako lahko uredim vzorec plačila?
Obstoječe vzorce plačil najdete v zavihku Plačila - Vzorci plačil. Izberite želen vzorec in nato kliknite na gumb Uredi. Odprl se vam bo UPN obrazec, na katerem lahko naredite spremembe in jih potrdite s klikom na Shrani.

OTP Banka


 
Enako plačilo bi želel opraviti še enkrat. Kako podvojim plačilo?
Plačilo lahko podvojite tako, da v zavihku Plačila izberete možnost Podvoji plačilo. S pomočjo časovnega filtra poiščite želeno že izvedeno plačilo, nato pa v spletni banki kliknite zeleno ikono ali v mobilni banki tapnite na želeno plačilo.

OTP Banka

Plačilo lahko podvojite tudi neposredno iz podrobnosti že izvedene zahteve.

OTP Banka
Enako plačilo bi želel opraviti večkrat v prihodnosti. Kako nastavim ponavljajoče / periodično plačilo?
Če želite enako plačilo izvesti večkrat v prihodnosti, lahko nastavite Periodično plačilo. S tem boste isti znesek v določenih časovnih intervalih nakazovali istemu prejemniku. Postopek je naslednji:
  1. Vnesite novo plačilo (kliknite zavihek Plačila).
  2. Na dnu obrazca označite možnost Periodično plačilo.
  3. Nastavite pogostost (vsak mesec, vsaka dva meseca, vsake tri mesece ali vsakih šest mesecev), število plačil ter dan plačila.
Ob potrditvi se bo ustvarilo toliko zahtev, kolikor plačil ste določili. Vse te zahteve lahko kadarkoli prekličete ali jih izvedete takoj (glejte naslednji vprašanji).

OTP Banka
Nastavljeno imam plačilo v prihodnosti. Kako ga lahko prekličem?
Plačilo, načrtovano za prihodnost, lahko prekličete tako, da odprete zavihek Zahteve in nato V obdelavi, odprete podano zahtevo in kliknete gumb Prekliči. Če želite preklicati več plačil hkrati, lahko na Bank@Netu označite vse zahteve, ki jih želite preklicati, in nato kliknete gumb Prekliči.

OTP Banka
Nastavljeno imam plačilo v plačilo v prihodnosti. Kako mu spremenim datum izvedbe oziroma ga plačam takoj?
Plačilo takoj
Če želite plačilo izvesti nemudoma, ga lahko izvedete takoj. V zavihku V obdelavi izberite in označite želeno plačilo (ali več plačil) ter kliknite gumb Izvedi takoj.


OTP Banka

Sprememba datuma izvedbe
Če želite datum izvedbe spremeniti na kakršenkoli drug datum (ne današnji), najprej prekličite obstoječe plačilo (glej prejšnje vprašanje). Nato uporabite funkcijo Podvoji plačilo ter pri podvajanju nastavite novi datum izvedbe (glej vprašanje Kako podvojim plačilo?).


 

Računi

Kako si poimenujem ali preimenujem račun?
Pri izbranem računu kliknite na Možnosti in izberite Limiti in nastavitve.
  • V spletni banki kliknite na gumb SPREMENI IME.
  • V mobilni banki tapnite ikono svinčnika v polju Ime računa.
OTP Banka
Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja?

Dnevno omejitev poslovanja nastavite s klikom na gumb 'Limiti in nastavitve'.

Za spremembo dnevnega limita pritisnite na ikono svinčnika (edit) in spremenite znesek.


Kako si lahko naročim limit (dovoljeno prekoračitev poslovanja) na računu?

Dovoljeno prekoračitev stanja (limit) na računu si nastavite s klikom na gumb 'Limiti in nastavitve'.

Za spremembo dnevnega limita pritisnite na 'posodobi' pri rubriki 'Prekoračitev stanja'. Sledite korakom in vnesite želen znesek.


Kako najdem in kako si izvozim izpiske za transakcijski račun?

Vsi izpiski za vaš transakcijski račun, so vam dostopni v zavihku 'Računi', kjer potem za posamezen račun kliknete na 'Izpiski'. Za najhitrejši izvoz, vam svetujemo da se prijavite v spletno banko Bank@Net.

Vsak izpisek, bo imel možnost izvoza, kot je prikazano na spodnji zaslonski sliki.
 

E-računi

Kako se prijavim na prejemanje e-računov?
Za prijavo na prejemanje e-računa:
  • V spletni banki v levem meniju izberite e-Dokumenti, nato možnost Prijavi/Odjavi.
  • V mobilni banki na zaslonu Plačaj tapnite e-Dokumenti, nato v zgornjem desnem kotu ikono +.
V obeh primerih poiščite želenega izdajatelja (iščete lahko po nazivu ali davčni številki), nato v prijavni obrazec za e-račun po navodilih izdajatelja vpišite referenčno številko.
OTP Banka
Kje najdem in kako plačam e-račune?
E-račune najdete v zavihku 'e-Dokumenti'. Zraven vseh prejetih e-dokumentov, se vam bodo prikazali tudi statusi (če je e-Račun že bil poravnan, če ste ga zavrnili itd.)

Gotovinski kredit

Kako do gotovinskega kredita vse do 40.000 EUR?
Kredit lahko sklenete kar digitalno v le nekaj korakih. Vi izberete le želen znesek in dobo odplačila, drugi podatki pa se vam bodo pred-izpolnili. 



Če vlogo oddajate preko mobilne banke mBank@Net vas bomo preusmerili na Bank@Net, kjer se ponovno vpišete in preusmerjeni boste na 1. korak sklenitve kredita, da lahko nadaljujete postopek kar z mobilno napravo
Kakšne so prednosti sklenitve kredita digitalno?

Sklenite hiter, preprost in pregleden Kredit Naprej:

  • brez stroškov odobritve,
  • do 40.000 EUR,
  • takojšnje izplačilo na osebni račun, 
  • brez zavarovanja ali porokov,
  • od 3 do 83 mesecev in
  • s fiksno obrestno mero.

Plačilne kartice

Kako si razdelim nakup z Visa kartico z odloženim plačilom na obroke?
V kolikor plačila niste razdelili na obroke v 60 minutah od opravljenega nakupa (preko SMS-a), ga lahko razdelite na obroke vse do konca obračunskega obdobja kar v Bank@Netu in mBank@Netu. Podrobna navodila najdete tukaj.

*Posamezen obrok se obračuna v skladu z veljavnim cenikom nadomestil za potrošnike.


Kako si naročim novo kartico?
Naročilo nove kartice vam je na voljo v zavihku 'Kartice', kjer v polju 'Nova kartica' pritisnete na 'Skleni'. Sledite korakom, in si s tem zagotovite novo bančno kartico (Predplačniška kartica, Kartica z odloženim plačilom).

POMEMBNO: Naročilo oddajte le za novo kartico. Če vaši kartici kmalu poteče veljavnost, naročila ni potrebno oddati. Vaša kartica bo avtomatično obnovljena in jo boste prejeli po pošti. Številko PIN vaše kartice si boste prikazali na kartici.

Kako si prikažem številko kartice, CVV kodo in PIN kodo kartice?
Številka kartice, datum veljavnosti in CVV koda se vam prikažejo s klikom na ikonico 'oko'. Po prejemu in pravilnem vnosu SMS žetona, vam bodo podatki vaše kartice na voljo 60 sekund. 

PIN koda kartice, se vam prikaže s klikom na 'Prikaži PIN'.


Kje najdem in kako si izvozim izpiske za kartico z odloženim plačilom Visa?

Izpiski za kartico z odloženim plačilom Visa so vam dostopni v zavihku 'Kartice', pod rubriko 'Kreditne kartice'.V kolikor potrebujete izpiske za specifično kartico, kliknite na 'Možnosti', v meniju pa potem izberite 'Izpiski'

V spletni banki Bank@Net lahko izpiske izvozite s klikom na 'Prenesi', kar vam bo prihranilo ogromno časa.

 

Kako si začasno blokiram ali odblokiram kartico?
V kolikor ste založili ali izgubili kartico, jo lahko blokirate kar digitalno. Pritisnite na 'Možnosti' pri kartici, ki ste jo izgubili, nato pa pritisnite na 'Začasno blokiraj kartico'.

V kolikor kasneje kartico najdete, jo lahko po istem postopku odblokirate.


Kako vidim promet v obdelavi na kartici z odloženim plačilom?
Vsa plačila opravljena s kartico, ki jih banka še ni prejela (oz. niso bila avtorizirana) vidite v razdelku 'NEKNJIŽENO'.

To pomeni, da se vam je razpoložljivo stanje na kartici že zmanjšalo, transakcija pa še ni bila obdelana s strani banke.


Kje si nastavim limit po plačilni kartici?
V kolikor želite spremeniti limit plačevanja s kartico, pritisnite na 'Možnosti'. Nato izberite 'Limiti in nastavitve' in sledite korakom.

Kje najdem in kako si izvozim izpiske za predplačniško kartico Visa?

Izpiski za predplačniško kartico Visa so vam dostopni v zavihku 'Kartice', pod rubriko 'Predplačniške kartice'. V kolikor potrebujete izpiske za specifično kartico, kliknite na 'Možnosti', v meniju pa potem izberite 'Izpiski'

V spletni banki Bank@Net lahko izpiske izvozite s klikom na 'Prenesi', kar vam bo prihranilo ogromno časa.

 

Kako dodam kartico v Google in Apple Wallet?

Na zavihku 'Kartice' na kartici izberete 'Možnosti'. Gumb za dodajanje se nahaja v meniju 'Limiti in nastavitve'. Po uspešnem dodajanju kartice v mobilno denarnico, enostavno opravite plačilo tako, da pridržite telefon zraven POS terminala.
 

Kaj vam omogoča mobilna banka mBank@Net:

Kako si posodobim osebne podatke (sprememba na osebnem dokumentu)?
V kolikor vam je potekel osebni dokument (vozniško dovoljenje, osebna izkaznica, potni list), ali pa ste zamenjali stalni naslov, lahko spremembo uredite kar digitalno.

Posodobitev osebnega dokumenta vam je na voljo v nastavitvah, kjer kliknete na 'Osebne nastavitve'. Za posodobitev osebnega dokumenta je potrebno slediti postopku, ki vam bo vzel 3 minutke,  kjer fotografirate sprednjo in zadnjo stran vašega osebnega dokumenta. 

 
Kako nakažem denar telefonskim kontaktom?
V mBank@Netu lahko denar preprosto nakažete telefonskim kontaktom če:
  • je prejemnik plačila registriran Flik uporabnik
  • znesek plačila ne presega 5.000 EUR
Več o Fliku in kako postati uporabnik, si lahko preberete tukaj.




 
Kako uporabim funkcionalnost NAKAŽI MI?

Funkcionalnost 'Nakaži mi' je odlična za situacije, kjer ena oseba poravna račun, ostalim pa pošlje QR kodo / povezavo za plačilo.Funkcionalnost 'Nakaži mi' omogoča:

Deljenenje LINK-a -  Pošljite prijateljem povezavo preko SMS-a, Facebook messenger-ja, Whatsapp-a, Viber-ja itd.

Deljenje QR kode -  Pošljite ali pokažite prijateljem QR kodo. Prijatelji jo v tem primeru samo poskenirajo / uvozijo v svojo mobilno banko.

V obeh primerih plačnik samo potrdi plačilo - vsi drugi podatki so že pred-izpolnjeni.



                  
 

Kako plačam položnico s skeniranjem QR kode?
Ko boste plačevali položnico, pritisnite na gumb 'UVOZI'.
  • V kolikor imate položnico pred seboj, samo poskenirajte QR kodo na položnici. V kolikor se nahajate v temnejšem prostoru, si pomagajte s svetilko.
  • V kolikor pa ste položnico prejeli na email ali pa kam drugam, pa jo lahko uvozite kot sliko, ali pa kot PDF dokument.



Banka ne odgovarja za brezhibno delovanje funkcionalnosti, ki so odvisne od brezhibnega delovanja strojne opreme naprave, na kateri uporabnik uporablja naše digitalne kanale.
Kako delim priporočilno kodo in zaslužim do 40 EUR?
Delite kodo s prijateljem, in si prislužite do 40 EUR! Več o programu pripelji prijatelje si lahko preberete tukaj.
 
  1. Kliknite na 'Povabi in zasluži'
  2. Kliknite na 'Deli kodo'
  3. Kodo delite s prijateljem, preko SMS-a, emaila, Facebook Messengerja, Whatsappa itd.


   
Kako si nastavim mGeslo in s tem biometrično prijavo?

Ustvarjeno mGeslo je pogoj, da se v mBank@Net lahko vpišete z biometrično prijavo (prijava s Face ID ali s prstnim odtisom).

mGeslo si nastavite v nastavitvah, v rubriki 'mGeslo'.

 

Kako napovem dvig gotovine?
V kolikor potrebujete gotovino, lahko dvig napoveste kar v mBank@Netu.
 
  1. Kliknite ne 'Napoved dviga'
  2. Izberite poslovalnico v kateri boste dvignili gotovino
  3. Izberite valuto in znesek, ki ga boste dvignili.
  4. Izberite datum dviga.


   

Naložbe

Kako si posodobim profil vlagatelja?
Če imate vzajemne sklade, vam je v mBank@Netu in Bank@Netu na voljo posodobitev poteklega profila tveganja ali sprememba obstoječega profila tveganja.

Posodobljen profil tveganja je pogoj za nakup, prodajo ali prenos vzajemnih skladov.



 
Kako vlagam in poslujem z vzajemnimi skladi?
Želite investirati? Kliknite na 'Dodaj nov sklad.' V Bank@Netu in mBank@Netu lahko pristopate k vzajemnim skladom Sava Infond, Raiffeisen Capital Management in Triglav Skladi.
  • Za sklade Sava Infond in Raiffeisen Capital Management lahko opravite nakup, prodajo in prenos premoženja.
  • Za Triglav Sklade sta zaenkrat na voljo vpogled in nakup obstoječih vzajemnih skladov.
Za poslovanje z vzajemnimi skladi potrebujte veljaven osebni dokument, urejen profil vlagatelja in pristopne izjave, ki jih lahko uredite v naših poslovalnicah ali pa v mBank@Netu.

Več o naložbah v vzajemne sklade najdete tukaj.

 
Kako izvajam nakup in prodajo finančnih instrumentov?
Z izbiro gumba Kupi na zavihku Naložbe in razdelku Vrednostni papirji preklopite na trgovanje s finančnimi instrumenti. Opravite nakup/prodajo finančnega instrumenta na večini tujih kapitalskih trgov in domačem trgu z izbiro vrednostnega papirja ali akcije Trguj. Potrebujete le trgovalni račun ter posodobljen Profil vlagatelja ter preneseno apikacijo mBank@Net Invest za poslovanje preko mobilnih naprav.

Za stanje vašega portfelja na zavihku Naložbe uporabite ‘’Prikaži/Skrij’’ funkcijo za prikaz ali skritje stanja pred radovednimi pogledi.
 
Kje spremljam ostale naložbe npr. za dodatno pokojninsko varčevanje?
Na zavihku naložbe imate prikazan portfelj vaših investicij v Sava pokojninsko družbo. Opravite lahko tudi dodatna vplačila.
 
OTP Banka

Potrebujete pomoč pri prijavi v Bank@Net in mBank@Net?

Za vas smo pripravili spletno stran s koristnimi informacijami glede prijave.


POMOČ PRI PRIJAVI
 

OTP Banka


Minimalne tehnične zahteve za brezhibno delovanje


Banka ne odgovarja za brezhibno delovanje funkcionalnosti, ki so odvisne od brezhibnega delovanja strojne opreme naprave, na kateri uporabnik uporablja naše digitalne kanale.
 
Mobilne banke mBank@Net:
Spletne banke Bank@Net in portala e-Obvestila:
  • mBank@Net verzija 5.2* in novejše.
  • Operacijski sistem Android verzija 8.0* in novejše ter iOS verzija 15.0* in novejše.
  • Zadnji dve glavni verziji večjih brskalnikov (Chrome, Firefox, Edge in Safari)**.
 
*Starejše verzije od 5.2 in starejši operacijski sistemi od Android verzije 8.0 ter iOS verzije 15.0 ne bodo delovale od 18. 12. 2024 naprej.
**Glavna verzija brskalnika je definirana s številkami pred ločilom (npr. Chrome 120.xyz in 121.xyz). Ne zagotavljamo delovanja na drugih brskalnikih ali stareijših verzijah od omenjenih.
 

OTP Banka
 POMEMBNO


Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na info@otpbanka.si.


V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.





 
 

OTP Banka
  BANKA NIKOLI NE BO:


  od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani OTP banke so:
www.otpbanka.si
bankanet.otpbanka.si
online.otpbanka.si/bankanet/odklepanje/
online.otpbanka.si/bankanet/registracija/
bankanet.otpbanka.si/prijava/poslovni


Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.