Dobrodošli pri nas | OTP banka

Želite zamenjati banko? Postopek zamenjave banke, ki velja za vse banke v Sloveniji, je enostaven in brezplačen. Menjava banke je lahko tako enostavna. Pridružite se nam.

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

DOBRODOŠLI PRI NAS

Pravi trenutek za nov začetek? Še nimate kompletno urejenih bančnih storitev? Preverite našo zanimivo ponudbo paketov.

Izberite paket po svoji meri in se nam pridružite tudi vi.


ZANIMA ME

OTP Banka

Paket Komplet


Izberite paket, ki združuje odlične bančne storitve in kompletne ugodnosti.

9 mesecev brezplačno vodenje paketa za nove stranke banke ob sklenitvi prek aplikacije mBank@Net.


Več o paketu

 
OTP Banka

Paket Ekstra

 

Izberite paket za popolnoma urejene finance in ekstra doživetja.

3 mesece brezplačno vodenje paketa za nove stranke banke.



VEČ O PAKETU

 
OTP Banka

Paket Premium

 

Izberite paket, ki združuje celovite storitve za udobno, varno in enostavno finančno poslovanje

Poslujte s pomočjo osebnega bančnika v ločenih poslovnih prostorih ali na daljavo.

6 mesecev brezplačno vodenje paketa za nove imetnike.


VEČ O PAKETU

 
smart business paket za mikro podjetja 6 mesecev brezplačno

Paket Smart Business

 
Izberite paket za samostojne podjetnike in mikro podjetja, s katerim bo vaše delo učinkovito, preprosto in pregledno.

Ste vedeli, da vam je v paketu Smart Business na voljo vaš skrbnik poslovnega računa?

6 mesecev brezplačno vodenje paketa za nove stranke.

 
 
Vas zanima, kako zamenjate banko in postanete stranka OTP banke?
 
Kako poteka odprtje osebnega računa?

Želite skleniti poslovno razmerje z OTP banko? 

Za odprtje osebnega računa potrebujete:

  • veljaven osebni dokument s sliko (osebno izkaznico, potni list, slovensko vozniško dovoljenje, drug slovenski identifikacijski dokument*),
  • slovensko davčno številko.

* Izkaznica prosilca za mednarodno zaščito, Dovoljenje za prebivanje,...

Dodatna dokumentacija za odprtje osebnega računa za osebe s tujimi indikatorji:
 
Tuji državljani, ki živijo in delajo/so upokojeni/se šolajo/so upokojeni v Sloveniji/so upravičeni do prejemkov pravic iz javnih sredstev morajo predložiti naslednje dokumente:

  • vsi potencialni imetniki računa morajo banki dostaviti dovoljenje za prebivanje oziroma Potrdilo o prijavi prebivanja za državljane EGP, če imajo začasno prebivališče v Sloveniji, ALI Potrdilo o prijavi stalnega prebivanja za državljane EGP, če imajo stalno prebivališče v Sloveniji (državljani EU, EGP, Švice), IN dokazilo o začasnem ali stalnem naslovu v Sloveniji, ki ga izda Upravna enota (kopijaALI identifikacijsko kartico z razvidnim naslovom prebivanja, ki jo izda organ v EU, EGP, Švice, Kanade, Združenega kraljestva ali ZDA (kopija). Zaposlene osebe, ki so napotene na delo v tujino s strani slovenskega delodajalca, morajo namesto dokazila o prebivališču v Sloveniji predložiti pogodbo o zaposlitvi ali potrdilo delodajalca, iz katerega mora biti razvidna napotitev na delo v tujino oziroma izpolnjen obrazec A1 – potrdilo ZZZS o napotitvi na delo v tujino (kopija).
  • posameznik, ki se šola mora predložiti veljavno potrdilo o šolanju (osnovna, srednja ali fakulteta) (izvirnik ali kopija).
  • upokojeni posameznik mora predložiti potrdilo o upravičenosti prejemanja pokojnine ali rentnega izplačila, ki jo izda Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije ali podobne tuje institucije s sedežem v EU, EGP,Švici, Kanadi, Združenem Kraljestvu ali ZDA(kopija).
  • posameznik, ki dela v Sloveniji, mora banki dostaviti:
    1. potrdilo o davčnem rezidentstvu v Sloveniji, ki ga izda FURS (Finančna uprava Republike Slovenije) (kopijaIN pogodbo o zaposlitvi (kopija) ali Potrdilo delodajalca o zaposlitvi (izvirnik) ali pogodbo o opravljanju storitev (kopijo), vse sklenjeno s podjetjem, registriranim v Sloveniji, ALI
    2. v kolikor potencialni imetnik računa ne more predložiti potrdila o davčnem rezidentstvu v Sloveniji, se le-to lahko nadomesti s predložitvijo pogodbe o zaposlitvi (kopijo) ali Potrdila delodajalca o zaposlitvi (izvirnik) ali pogodbe  o upravljanju storitev (kopijo), ki je sklenjena/veljavna najmanj 12 mesecev. Takšna pogodba nadomešča potrdilo o davčnem rezidentstvu, ALI
    3. izpisek iz sodnega registra (AJPES), da je oseba samostojni podjetnik, ki se šteje kot dokazilo o zaposlitvi.
  • posameznik, ki je upravičen do denarnih prejemkov pravic iz javnih sredstev, mora banki dostaviti uraden dokument (kopijo), s katerim izkazuje upravičenost do socialnih transferjev.
Slovenski ali tuji državljani, ki živijo v Sloveniji, se šolajo/delajo/so upokojeni pa v tujini morajo predložiti naslednje dokumente:

  • posameznik, ki se šola, mora predložiti veljavno potrdilo o šolanju tuje šole (osnovna, srednja ali fakulteta) (izvirnik ali kopija);
  • posameznik, ki živi v Sloveniji in dela v tujini, mora banki predložiti:
    1. uradni osebni dokument (kopija), ki ga izda slovenski organ ALI potrdilo slovenske upravne enote o prijavi dlje časa trajajočega (5 ali več let) ali stalnega naslova oziroma dovoljenje za bivanje v Sloveniji, izdano za obdobje najmanj 5 let IN
    2. pogodbo o zaposlitvi (kopija) ali Potrdilo delodajalca o zaposlitvi (izvirnik) ali pogodbo o opravljanju storitev (kopijo).
  • posameznik, ki je upokojen, mora banki predložiti potrdilo o upravičenosti prejemanja pokojnine ali rentnega izplačila, ki ga izda ustrezna tuja institucija s sedežem v EU, EGP, Švici, Kanadi, Združenem kraljestvu ali ZDA (kopijo).
Slovenski ali tuji državljani, ki živijo zunaj Slovenije, delajo/prejemajo pokojnino/se šolajo v Sloveniji/imajo v Sloveniji nepremičnino:

  • vsi potencialni imetniki računa morajo banki predložiti uradno dokazilo o naslovu zunaj Slovenije (kopija);
  • posameznik, ki živi zunaj Slovenije in dela v Sloveniji, mora banki dostaviti pogodbo o zaposlitvi, sklenjeno z družbo, registrirano v Sloveniji (kopijo), ali Potrdilo delodajalca o zaposlitvi (izvirnik) ali pogodbo o opravljanju storitev (kopijo), sklenjeno s podjetjem, registriranim v Sloveniji (in banka lahko evidentira redne prilive plač iz tega slovenskega podjetja),ki je sklenjena/veljavna za najmanj 12 mesecev, ALI izpis iz AJPES registra o registrirani dejavnosti v Sloveniji;
  • posameznik, ki živi zunaj Slovenije in ima v Sloveniji v lasti nepremičnino, mora predložiti dokazilo o lastništvu nepremičnine (Zemljiškoknjižni izpisek, iz katerega je razvidno lastništvo imetnika računa);
  • upokojeni posameznik mora predložiti potrdilo Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije o upravičenosti do prejemanja pokojnine (kopija).
  • posameznik, ki se šola, mora predložiti veljavno potrdilo o šolanju (osnovna, srednja in fakulteta) (izvirnik ali kopija).
Posamezniki s posebnim statusom (kot na primer begunci, migranti, prosilci za subsidiarno zaščito):

  • vsi potencialni imetniki računa morajo banki predložiti:
    1. identifikacijski dokument, ki dokazuje njihov poseben status, ki ga je izdal slovenski organ;
    2. dokazilo o viru dohodka (potrdilo Centra za socialno delo ali podobnega slovenskega organa (kopija), pogodba o zaposlitvi (kopija), Potrdilo delodajalca o zaposlitvi (izvirnik) ali pogodbo o opravljanju storitev (kopija).
    3. potrdilo o bivališču v Sloveniji z začasnim ali stalnim naslovom v Sloveniji, ki se izkazuje z identifikacijsko izkaznico, ki jo je izdal slovenski organ.
Kako poteka zamenjava banke?
Obiščite našo izbrano poslovalnico in odprite osebni račun. Bančni svetovalec vas bo seznanil:

  Izpolnili boste dve pooblastili. S tem boste dovolili uslužbencu OTP banke, da v vašem imenu izvede vse aktivnosti za zamenjavo banke, ki jih določite v pooblastilu:

  OTP banka najkasneje v dveh delovnih dneh (D+2) po prejemu vašega pooblastila od stare banke zahteva, da izvede naloge, ki ste jih določili v pooblastilu.

  Stara banka v petih delovnih dneh (D+5) od prejema poziva od OTP banke posreduje informacije skladno z zahtevami stranke, ki so izražena v pooblastilu.

  OTP banka v petih delovnih dneh (D+5) po prejemu informacij stare banke izvede naloge kot so določene v pooblastilu.

Opomba: Postopek zamenjave banke mora biti končan najpozneje v dvanajstih delovnih dneh, če so izpolnjeni vsi pogoji za zaprtje računa v skladu s splošnimi pogoji poslovanja stare banke.


Kaj potrebujete za odprtje poslovnega računa s Paketom Smart Business?
  • izpis iz Poslovnega registra Republike Slovenije
  • izpis iz registra dejanskih lastnikov (potrdila ni potrebno pridobiti, če odpira račun samostojni podjetnik ali če gre za enoosebno družbo, kjer je zakoniti zastopnik in dejanski lastnik ista oseba)
  • v primeru samostojnih podjetnikov potrdilo o plačanih davkih in prispevkih (potrdilo ni potrebno, če je ustanovitev dejavnosti v roku enega meseca)
  • podatek o dejanskih lastnikih in povezanih osebah

Za zakonitega zastopnika pravne osebe ali pooblaščenca zakonitega zastopnika banka zahteva:

  • veljaven osebni dokument za zakonitega zastopnika in pooblaščene osebe
  • osebno davčno številko zakonitega zastopnika in oseb, pooblaščenih za razpolaganje s sredstvi na transakcijskem računu, elektronski banki, poslovnih debetnih karticah

Dodatna dokumentacija za odprtje poslovnega računa s Paketom Smart Business za pravne osebe, ki niso registrirane v Poslovnem registru Republike Slovenije:
 

Fizična prisotnost v Sloveniji


  • Banka lahko vzpostavi poslovno razmerje s pravno osebo, ki ni registrirana v AJPES-u, če ima ta v Sloveniji fizično prisotnost, na primer če ima v Sloveniji skladišče -prodajalno in izvaja/opravlja dejavnost v Sloveniji za slovenske stranke/kupce, ima v Sloveniji pisarno, kjer izvaja storitve za slovenske stranke, ipd.
  • V tem primeru se poslovno razmerje lahko vzpostavi po izvedenih dodatnih dokazilih, ki so:
  1. dokazila o fizični prisotnosti v Sloveniji (kopija najemne pogodbe ali dokazilo o lastništvu nepremičnine)
  2. dokazila o slovenskih kupcih/strankah (kopija sklenjenih pogodb, kopija računov, kopija pogodb o sodelovanju ali udeležbi na projektih, lahko z izpiski pri drugi banki dokaže, da ima slovenske kupce/stranke, ter smiselno podobno).
 

Brez fizične prisotnosti v Sloveniji


V primeru, ko želi pravna oseba BREZ fizične prisotnosti v Sloveniji vzpostaviti poslovno razmerje z banko, je to mogoče ob izvedbi dodatnih ukrepov:

  • podati mora podroben pisni opis, zakaj potrebuje račun v Sloveniji, in predložiti dokazila za to (na primer: kupci v Sloveniji – dokazila o kupcih (kopije računov ali pogodb), lastniške povezave s slovenskimi fizičnimi ali pravnimi osebami (izpis iz AJPES-a) ali drugo).