Plačilne kartice oddaja reklamacije | OTP banka

Plačilne kartice oddaja reklamacije

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

PLAČILNE KARTICE - ODDAJA REKLAMACIJSKE VLOGE

Ste zaznali neodobrene transakcije s plačilno kartico ali druge nepravilnosti, povezane s poslovanjem s kartico? Če so sporne transakcije že vključene na izpisek, lahko reklamacijo oddate z izpolnitvijo spodnjega obrazca. 

ODDAJA OBRAZCA    NAVODILA

Postopek oddaje reklamacijske vloge

Preko spleta


OBRAZEC          NAVODILA 

 

 

Izpolnite Obrazec. V pomoč naj vam bodo Navodila za izpolnjevanje.
 
Obrazec shranite na svoj računalnik ali mobilni telefon.
 
V spodnjo reklamacijsko vlogo vnesite zahtevane osebne podatke, naložite izpolnjen obrazec in priloge, ki so glede na vrsto reklamacije zapisane v obrazcu.
 
Za potrditev reklamacijske vloge vas bomo poklicali iz našega kontaktnega centra. Reklamacijske vloge, oddane prek spletne strani, bodo obdelane v najkrajšem možnem času, najkasneje pa naslednji delovni dan.
 
       
 
S klicem v kontaktni center
Potrebujete pomoč pri izpolnjevanju obrazca? Pokličite nas na 080 17 70. Na voljo smo vam vsak delovnik med 8. in 19. uro.

Potrebujete le:
 
pravilno mobilno številko v našem registru komitentov in
 
geslo za dostop do spletne banke ali geslo za uporabo naših telefonskih storitev.