V Novi KBM si prizadevamo za zagotavljanje kakovostnih finančnih produktov in osebnih storitev za vas, cenjene stranke. V želji, da bi izboljšali in razširili našo ponudbo, smo se odločili, da bomo posodobili naš informacijski sistem.
Posodobitve bomo izvajali od petka, 30. avgusta, od 17. ure do ponedeljka, 2. septembra 2019, do 8. ure.
Želeli bi vas obvestiti, da bodo nekatere storitve med posodabljanjem okrnjene oz. ne bodo na voljo. Več podrobnosti najdete tukaj:
Zadnji konec tedna v avgustu spletna in mobilna banka ne bosta dostopni, saj bomo posodabljali tudi Bank@Net in poslovni Bank@Net, da vam bomo omogočili še bolj napredno uporabniško izkušnjo.
Predlagamo vam, da morebitne nujne posle opravite pred koncem avgusta.
Prepričani smo, da bomo z načrtovanimi izboljšavami še lažje izpolnjevali vaša pričakovanja.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje in se veselimo nadaljnjega poslovnega sodelovanja z vami.