Avtomatske storitve so vam na voljo kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v tednu.
Naši strokovni sodelavci vam lahko pomagajo med delovniki od 8. do 19. ure na telefonski številki 080 17 70.
Ime piškota | Namen | Trajanje | Podjetje |
---|---|---|---|
OTP | Shranjevanje jezika, identifikator uporabnika. | 1 leto | OTP banka |
sOTP | Identifikator seje. | Trajanje seje | OTP banka |
cookie_accept | Obvestilo o piškotkih potrjeno. | 1 leto | OTP banka |
cookiesettinganalytics | Nastavitev piškotkov za analitične namene. | 1 leto | OTP banka |
cookiesettingnkbm3 | Nastavitev piškotkov za shranjevanje prednostnih izbir in nastavitev. | 1 leto | OTP banka |
cookiesettingother | Nastavitev piškotkov tretjih oseb. | 1 leto | OTP banka |
Ime piškota | Namen | Trajanje | Podjetje |
---|---|---|---|
_ga | Uporaba orodja Google Analytics za beleženje in spremljanje obiskanosti spletne strani. | 2 leti | |
_ga_8C31T1C4LL | Uporaba orodja Google Analytics za beleženje in spremljanje obiskanosti spletne strani. | 2 leti |
Ime piškota | Namen | Trajanje | Podjetje |
---|---|---|---|
_fbp | Ta piškotek je lastni piškotek, kar pomeni, da ga je Facebook namestil, medtem ko je uporabnik na Facebooku. Ta piškotek sledi uporabnikovim obiskom različnih spletnih mest in o tem poroča Facebooku. |
3 mesece | |
_hjSession_{site_id} | Uporaba orodja Hotjar za spremljanje uporabniške izkušnje. Piškotek, ki hrani podatke seje. | Trajanje seje | Hotjar |
_hjSessionUser_{site_id} | Uporabniški ID Hotjar, ki je edinstven za to spletno mesto. | 1 leto | Hotjar |
Za uporabo avtomatskih storitev potrebujete le svojo davčno številko in mobilno številko, ki ste jo predhodno sporočili banki.
Postopek avtentikacije je enostaven, skozenj vas vodi odzivnik. Po uspešni avtentikaciji boste prejeli SMS sporočila z zahtevano informacijo.
DELOVNI ČAS
vsak delovni dan med 8. in 19. uro
na številki 080 17 70
Enostavno, varno in hitro – pravi trenutek za vse informacije brez obiska poslovalnice.
*Za vse zgoraj omenjene storitve je potrebna avtentikacija, ki jo lahko izvedete preko IVR glasovnega odzivnika ali z video klicem.
Naši strokovno usposobljeni sodelavci vam bodo pomagali kar preko telefona.
DELOVNI ČAS
vsak delovni dan med 8. in 19. uro
na številki 080 17 70
Avtomatske storitve so vam na voljo kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v tednu.
Naši strokovni sodelavci vam lahko pomagajo med delovniki od 8. do 19. ure na telefonski številki 080 17 70.
Za uporabo avtomatskih storitev (stanje in zadnjih 5 transakcij na osebnem računu, stanje kredita ter stanje in pregled odprtih izvršb) na telefonski številki 080 17 70 ali spletnem klepetalniku Niku potrebujete davčno številko in mobilno številko, ki ste jo predhodno sporočili banki (v poslovalnici ob odprtju računa ali kadarkoli kasneje).
Na spletni strani OTP banke se lahko vse dni v tednu, 24 ur na dan, poslužite uporabe spletnega klepetalnika, kjer vam na pomoč pri iskanju informacij priskoči naš virtualni asistent Niko.
V Kontaktnem centru za vas med delovnim časom opravljamo tudi naslednje storitve:
*Za vse zgoraj omenjene storitve je potrebna avtentikacija, ki jo lahko izvedete preko IVR glasovnega odzivnika ali z video klicem.
V tem primeru vam bo pri izvedbi storitev v delovnem času Kontaktnega centra pomagal naš svetovalec.
Lahko. Preklic kartice je na voljo tudi izven delovnega časa Kontaktnega centra, 24 ur na dan, vse dni v tednu. Za klice iz tujine pokličite na tel. št. +386 2 229 2760.
Naši svetovalci vam lahko pomagajo tudi pri prijavi in uporabi spletne banke Bank@Net ter mobilne banke mBank@Net.
Zmagovalna kombinacija storitev v Paketu Komplet vam omogoča vrsto ugodnosti.
VEČ O TEM