Lažna elektronska sporočila v imenu banke | OTP banka

Lažna elektronska sporočila v imenu banke

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Lažna elektronska sporočila v imenu banke

21 julij 2021
OBVESTILA
 

V Novi KBM smo zaznali, da so nekatere naše stranke prejele sumljivo elektronsko pošto, ki je na prvi pogled videti kot sporočilo banke, vendar so jo poslali spletni goljufi, kar je razvidno iz naslova pošiljatelja, ki se glasi rayhan.kabir@finance.uniongroup.com. Namen takih sporočil je prepričati prejemnika, da priponko odpre in s tem okuži svojo delovno postajo.

 

Primer sporočila

OTP Banka

 

Stranke obveščamo, da gre v tem primeru za lažna elektronska sporočila v imenu banke in da sporočila ni poslala Nova KBM. Ob prejemu takšnega ali podobnega sporočila strankam svetujemo, da:

  • ne klikajo na povezave ali priponke, kadar je pošiljatelj neznan, sumljiv oz. mu ne zaupajo.
  • na tovrstno pošto ne odgovarjajo.
  • če poznajo pošiljatelja, vendar je vsebina sporočila sumljiva ali nepričakovana, pred odpiranjem priponk oz. klikom na povezave preverijo pristnost pri pošiljatelju preko drugega kanala (npr. po telefonu).

 

Kako prepoznamo sumljivo elektronsko pošto?

  • Sumljiv je pošiljatelj in/ali vsebina sporočila.
  • Vsebina sporočila je zavajajoča in želi prejemnika prepričati, da bi kliknil na povezavo.
  • V sporočilu je mogoče najti slovnične napake.