V njih prejemnike obveščajo, da je bila njihova zahteva za samodejno vračilo davka odobrena in da lahko do svojega vračila davka dostopajo preko priložene povezave.
Goljufi od prejemnikov zahtevajo, da v spletni obrazec vpišejo podatke za identifikacijo oziroma prejem sredstev (telefonsko številko, davčno številko, PIN in enkratno geslo). Goljufi podatke uporabijo za namestitev mDenarnice na svoji napravi. Primeri lažnih sporočil vidni spodaj:
Svetujemo, da:
- ne klikate na povezave, poslane prek elektronskega ali SMS-sporočila
- ne vpisujete nobenih podatkov, kot so številke plačilnih kartic, PIN-i, CVC-kode, datum veljavnosti, davčna številka ali številka mobilne naprave.
Sumljivo sporočilo izbrišite in nanj ne odgovarjajte.
Če pa ste povezavo že odprli in vnesli:
- podatke za namestitev mDenarnice, vam svetujemo, da na svojem telefonu v mDenarnici pod nastavitvami izvedete izbris mDenanrice. S tem bodo vse aktivne aplikacije tega uporabnika prenehale delovati in bo zahtevana ponovna registracija.
- če na telefonu nimate naložene mDenarnice: pokličite v kontaktni center Bankarta na 24-urno telefonsko številko +386 (0) 1 58 34 183 in zahtevajte deaktivacijo mDenarnice.
- podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.
Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in vam želimo varno poslovanje.
Vaša Nova KBM