Lažna sporočila v imenu Finančne uprave Republike Slovenije | OTP banka

Lažna sporočila v imenu Finančne uprave Republike Slovenije

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Lažna sporočila v imenu Finančne uprave Republike Slovenije

22 november 2022
OBVESTILA
Obveščamo vas, da v teh dneh zaznavamo povečano število poskusov prevar s pomočjo lažnih sporočil, poslanih po elektronski pošti ali prek SMS-sporočil v imenu FURSa.
 

V njih prejemnike obveščajo, da je bila njihova zahteva za samodejno vračilo davka odobrena in da lahko do svojega vračila davka dostopajo preko priložene povezave. 

Goljufi od prejemnikov zahtevajo, da v spletni obrazec vpišejo podatke za identifikacijo oziroma prejem sredstev (telefonsko številko, davčno številko, PIN in enkratno geslo).  Goljufi podatke uporabijo za namestitev mDenarnice na svoji napravi. Primeri lažnih sporočil vidni spodaj:
 

OTP Banka



 

OTP Banka
 

OTP Banka

 

Svetujemo, da:

  • ne klikate na povezave, poslane prek elektronskega ali SMS-sporočila
  • ne vpisujete nobenih podatkov, kot so številke plačilnih kartic, PIN-i, CVC-kode, datum veljavnosti, davčna številka ali številka mobilne naprave.

Sumljivo sporočilo izbrišite in nanj ne odgovarjajte. 

Če pa ste povezavo že odprli in vnesli:

  • podatke za namestitev mDenarnice, vam svetujemo, da na svojem telefonu v mDenarnici pod nastavitvami izvedete izbris mDenanrice. S tem bodo vse aktivne aplikacije tega uporabnika prenehale delovati in bo zahtevana ponovna registracija.
  • če na telefonu nimate naložene mDenarnice: pokličite v kontaktni center Bankarta na 24-urno telefonsko številko +386 (0) 1 58 34 183 in zahtevajte deaktivacijo mDenarnice.
  • podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.

 Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in vam želimo varno poslovanje.

Vaša Nova KBM