Na vaši napravi so morebitne zlonamerne aplikacije Če ste kljub uspešni prijavi v mobilno banko mBank@Net nenehno preusmerjeni na prijavno stran, je to zato, ker smo zaznali, da bi lahko bila na vašem telefonu zlonamerna aplikacija. Zato smo vam preventivno onemogočili dostop do mobilne banke.
Da bo prijava v mBank@Net ponovno mogoča, morate s svojega telefona odstraniti vse morebitne grožnje. To naredite tako, da sledite naslednjim korakom:
1. Telefon zaženite v varnem načinu:
- Pritisnite na fizično tipko za vklop/izklop.
- Prikazali se bosta možnosti: Izklopi in Znova zaženi.
- Prst pridržite nekaj sekund na možnost Izklopi, dokler se vam samodejno ne prikaže možnost »Ponovni zagon v varnem načinu«.
2. Ko bo telefon vklopljen, poiščite vse aplikacije z imeni, kot so Phone Cleaner, File Explorer, PDF reader, File Manager in podobne.
3. Aplikacije izbrišite z naprave.
4. Operacijski sistem telefona posodobite na najnovejšo različico.
5. Ko se vam zdi, da ste iz telefona odstranili vse morebitne grožnje, nas pokličite na 080 17 70 ali pa se oglasite v najbližji poslovalnici.
Če menite, da sami ne boste mogli odpraviti težave, vam svetujemo, da telefon izklopite in se obrnete na servis mobilnih naprav, ali koga, ki vam lahko pomaga. V kolikor brisanje aplikacij ne bo uspešno, in bomo ponovno zaznali grožnje, boste spet blokirani. V tem primeru, vam svetujemo ponastavitev telefona v tovarniške nastavitve ali obisk servisa mobilnih naprav.
Svetujemo vam, da v prihodnje na telefon namestite protivirusni program in da ste previdni pri klikanju na povezave in nameščanju aplikacij.
VEČ O TEM