Najboljša mobilna banka tudi letos ostaja mBank@Net | OTP banka

Najboljša mobilna banka tudi letos ostaja mBank@Net

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Najboljša mobilna banka tudi letos ostaja mBank@Net

27 september 2021
OBVESTILA
 

V neodvisni raziskavi podjetja E-laborat, ki je v analizo mobilnega bančništva zajelo mobilne banke slovenskih bank in hranilnic, tretje leto zapored pa so vključene tudi mobilne banke fintech ponudnikov, je mobilna banka Nove KBM mBank@Net prejela največ točk in že drugo leto zapored postala Najboljša mobilna banka v Sloveniji.
 

Nova KBM je tako letos potrdila oba naziva, saj sta našim strankam že drugo leto zapored na voljo Najboljša spletna in Najboljša mobilna banka v Sloveniji - Bank@Net in mBank@Net.


OTP Banka



mBank@Net je bil najbolje ocenjen v številnih kategorijah, ponosni pa smo, da smo največ točk zbrali tudi v vsebinski, kjer so se ocenjevalci osredotočili na prijavno stran, nadzorno ploščo, vsakodnevno bančništvo, napredne funkcionalnosti, naročila in storitve ter uporabniške nastavitve. Naša mobilna banka mBank@Net, podobno kot spletna banka Bank@Net, dokazano ponuja največ vsebin in funkcionalnosti, kar pomembno vpliva tudi na dobro uporabniško izkušnjo.
 

Cilj obeh neodvisnih raziskav je bil ugotoviti, v kolikšni meri spletne in mobilne banke zadovoljujejo potrebe uporabnikov, sledijo trendom poslovanja ter upoštevajo pravila, ki so se v zadnjih letih močno spremenila. Tudi zaradi spremenjenih razmer so digitalne rešitve usmerjene v zagotavljanje enostavnih, hitrih in preglednih postopkov tako v spletni kot mobilni banki. V Novi KBM smo ponosni, da uspešno postavljamo standarde na področju digitalnega poslovanja, kar prepoznavajo in cenijo tudi naše stranke.