Nova KBM in Abanka skupaj v še močnejšo banko | OTP banka

Nova KBM in Abanka skupaj v še močnejšo banko

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Nova KBM in Abanka skupaj v še močnejšo banko

1 september 2020
OBVESTILA
Po pridobitvi dovoljenja bančnih regulatorjev sta se Nova KBM d.d. in Abanka d.d. z današnjim dnem uradno združili. Doslej največja združitev v bančnem sektorju pri nas prinaša močno banko s trdnimi temelji in celovito ponudbo sodobnih in kakovostnih finančnih storitev po meri strank.
 
Da bo za stranke poslovanje čim bolj nemoteno, bodo po pravni združitvi, torej tudi po 1. septembru, storitve opravljale enako kot doslej, t. j. v poslovalnicah oz. poslovnih enotah ter v spletni ali mobilni banki, ki jih uporabljajo že zdaj. Stranke Nove KBM torej do operativne združitve bank ne bodo opravljale poslov v dosedanjih poslovalnicah Abanke in obratno. O vseh spremembah v zvezi s tem jih bomo pravočasno obvestili.

V začetku leta 2021, potem ko bodo povezani tudi informacijski sistemi, bosta vsem strankam na voljo poenotena ponudba produktov in storitev ter največja mreža več kot 960 bančnih točk, vključno s poslovalnicami in bankomati združene banke, specializiranimi bančnimi okenci in poštami po vsej Sloveniji.

Banki sta že pred formalno pravno združitvijo poskrbeli za izboljšave za stranke, npr. z nadgradnjo nekaterih funkcionalnosti elektronskih poti in s poenotenjem mreže bankomatov, ki je strankam obeh bank na voljo že od aprila za brezplačno opravljanje najpogostejših storitev. Še več ugodnosti lahko stranke pričakujejo v prihodnje, predvsem na področju digitalnega bančništva. Postopoma bodo lahko vse več produktov sklenile prek mobilnih naprav in kontaktnega centra, torej brez obiska poslovalnice.