Da bo za stranke poslovanje čim bolj nemoteno, bodo po pravni združitvi, torej tudi po 1. septembru, storitve opravljale enako kot doslej, t. j. v poslovalnicah oz. poslovnih enotah ter v spletni ali mobilni banki, ki jih uporabljajo že zdaj. Stranke Nove KBM torej do operativne združitve bank ne bodo opravljale poslov v dosedanjih poslovalnicah Abanke in obratno. O vseh spremembah v zvezi s tem jih bomo pravočasno obvestili.
V začetku leta 2021, potem ko bodo povezani tudi informacijski sistemi, bosta vsem strankam na voljo poenotena ponudba produktov in storitev ter največja mreža več kot 960 bančnih točk, vključno s poslovalnicami in bankomati združene banke, specializiranimi bančnimi okenci in poštami po vsej Sloveniji.
Banki sta že pred formalno pravno združitvijo poskrbeli za izboljšave za stranke, npr. z nadgradnjo nekaterih funkcionalnosti elektronskih poti in s poenotenjem mreže bankomatov, ki je strankam obeh bank na voljo že od aprila za brezplačno opravljanje najpogostejših storitev. Še več ugodnosti lahko stranke pričakujejo v prihodnje, predvsem na področju digitalnega bančništva. Postopoma bodo lahko vse več produktov sklenile prek mobilnih naprav in kontaktnega centra, torej brez obiska poslovalnice.
Običajno se sprememba te nastavitve nahaja v menijski vrstici brskalnika Orodja > Internetne možnosti, razdelek »zasebnost« ali »varnost«. Tam nastavite katere vrste piškotkov želite blokirati ali omogočiti.
Piškotke lahko izbrišete in sicer prav tako preko brskalnika. Izbris je v večini brskalnikov dosegljiv v orodjih imenovanih »izbriši podatke brskanja« ali »izbriši zgodovino brskanja« (okno običajno prikličete tudi s kombinacijo tipk CTRL+Shift+Del) ter izberete izbris piškotkov.
Nekateri brskalniki ponujajo tudi možnost nastavitve »ne sledi mi« ali »do-not-track«, kar pomeni, da lahko generalno zavrnete uporabo piškotov.