Letos so v Novi KBM z namenom, da se še bolj približajo svojim zahtevnejšim strankam, uvedli Premium bančništvo. Ta storitev je posebej zasnovana za posameznike, ki želijo in tudi zahtevajo več, in s katero strankam nudijo oseben pristop ter kakovostno bančno storitev.
Predsednik uprave Nove KBM John Denhof je ob otvoritvi povedal: »Zelo sem vesel, da smo odprli poslovalnico, ki je zelo posebna in zasnovana tako, da bomo v njej lahko zagotavljali kakovostno podporo našim najbolj pomembnim strankam. Obenem je to priložnost, da uveljavljamo našo strateško usmeritev odličnosti storitev za stranke. Tako načrtujemo okrepiti poslovanje v tem zahtevnem segmentu in se na zahtevnem finančnem trgu utrditi kot ponudnik kakovostnih bančnih storitev in celovitega svetovanja.«
Primož Kovačič, direktor Sektorja privatnega bančništva v Novi KBM, je dodal: »Sedanjim in prihodnjim članom Premium kluba naše banke načrtujemo zagotoviti najboljše svetovanje bodisi v zvezi z njihovimi finančnimi potrebami, naložbami, zavarovanjem ali dolgoročnim finančnim načrtovanjem, ob tem pa jim zagotoviti še izjemno bančno izkušnjo.«
Premium poslovalnico nameravajo v banki uporabljati tudi kot prostor za srečevanje s strankami, za izmenjavo idej in seznanjanje z zanimivim temami. svoje stranke. Skupaj s partnerji in strokovnjaki iz družb za upravljanje, zavarovalnic in drugih bančnih oddelkov bodo za stranke pripravljali posebna strokovna in družabna srečanja.
Nova KBM je s svojimi 60 poslovalnicami, 6 specializiranimi bančnimi okenci in s skoraj 500 poštami in pogodbenimi poštami po vsej Sloveniji, kjer lahko stranke opravijo osnovne bančne storitve brez nadomestila, banka z največjo poslovno mrežo v Sloveniji in hkrati pomemben finančni partner slovenskega gospodarstva in prebivalcev.
Predsednik uprave Nove KBM John Denhof je ob otvoritvi povedal: »Zelo sem vesel, da smo odprli poslovalnico, ki je zelo posebna in zasnovana tako, da bomo v njej lahko zagotavljali kakovostno podporo našim najbolj pomembnim strankam. Obenem je to priložnost, da uveljavljamo našo strateško usmeritev odličnosti storitev za stranke. Tako načrtujemo okrepiti poslovanje v tem zahtevnem segmentu in se na zahtevnem finančnem trgu utrditi kot ponudnik kakovostnih bančnih storitev in celovitega svetovanja.«
Primož Kovačič, direktor Sektorja privatnega bančništva v Novi KBM, je dodal: »Sedanjim in prihodnjim članom Premium kluba naše banke načrtujemo zagotoviti najboljše svetovanje bodisi v zvezi z njihovimi finančnimi potrebami, naložbami, zavarovanjem ali dolgoročnim finančnim načrtovanjem, ob tem pa jim zagotoviti še izjemno bančno izkušnjo.«
Premium poslovalnico nameravajo v banki uporabljati tudi kot prostor za srečevanje s strankami, za izmenjavo idej in seznanjanje z zanimivim temami. svoje stranke. Skupaj s partnerji in strokovnjaki iz družb za upravljanje, zavarovalnic in drugih bančnih oddelkov bodo za stranke pripravljali posebna strokovna in družabna srečanja.
Nova KBM je s svojimi 60 poslovalnicami, 6 specializiranimi bančnimi okenci in s skoraj 500 poštami in pogodbenimi poštami po vsej Sloveniji, kjer lahko stranke opravijo osnovne bančne storitve brez nadomestila, banka z največjo poslovno mrežo v Sloveniji in hkrati pomemben finančni partner slovenskega gospodarstva in prebivalcev.