Obveščamo vas, da spletna banke za poslovne uporabnike Bank@Net com in mobilna banka za poslovne uporabnike mBank@net com trenutno za večino uporabnikov nista dostopni.
Občasno je moteno delovanje tudi mobilne banke za fizične osebe mBank@Net in spletne banke Bank@Net ter Poslovnega Bank@Net.
Nastale težave že odpravljamo in takoj ko bodo vse storitve spet na voljo, vas bomo obvestili po ustaljenih kanalih. V vmesnem času vam je na voljo naša mreža poslovalnic, bankomatov, najpogostejše bančne storitve pa lahko opravite tudi na poštah.
Naša prednostna naloga je čim hitrejša vzpostavitev običajnega delovanja vseh storitev, saj se zavedamo, da vam nedelovanje lahko povzroči nevšečnosti, za kar se vam opravičujemo.
Za vse uspešno oddane plačilne naloge bomo zagotovili obdelave danes do 20. ure. Podaljšan bo delovni čas poslovalnic do 18. ure in delovanje kontaktnega centra do 21. ure.
Hvala za vaše razumevanje in potrpežljivost.
OTP banka
Običajno se sprememba te nastavitve nahaja v menijski vrstici brskalnika Orodja > Internetne možnosti, razdelek »zasebnost« ali »varnost«. Tam nastavite katere vrste piškotkov želite blokirati ali omogočiti.
Piškotke lahko izbrišete in sicer prav tako preko brskalnika. Izbris je v večini brskalnikov dosegljiv v orodjih imenovanih »izbriši podatke brskanja« ali »izbriši zgodovino brskanja« (okno običajno prikličete tudi s kombinacijo tipk CTRL+Shift+Del) ter izberete izbris piškotkov.
Nekateri brskalniki ponujajo tudi možnost nastavitve »ne sledi mi« ali »do-not-track«, kar pomeni, da lahko generalno zavrnete uporabo piškotov.