SVETUJEMO UPORABO SPLETNE IN MOBILNE BANKE
Stranke lahko veliko bančnih poslov opravijo prek spletne ali mobilne banke, kjer lahko med drugim preverijo stanje in promet na svojih računih, plačajo položnice, prenašajo sredstva med računi, opravijo plačila v tujino in sklenejo depozit ali varčevanje, in bankomatov. Tisti, ki še ne uporabljajo Bank@Neta ali mBank@Neta, si ju lahko aktivirajo v samo minuti kar od doma.
Prav tako lahko prek kontaktnega centra Nove KBM na telefonski številki 080 17 70 kadarkoli preverijo stanje na osebnem računu, zadnjih 5 transakcij na osebnem računu in stanje kredita. Nova KBM je strankam na voljo tudi na e-naslovu info@nkbm.si.
ČE JE OBISK POSLOVALNICE NUJEN
Če osebnega obiska poslovalnice ni mogoče preložiti, v Novi KBM stranke prosimo, da ob obisku v poslovalnice vstopajo posamično in pri tem ohranijo varnostno razdaljo vsaj 1,5 metra. Ravnajo naj v skladu s priporočili pristojnih inštitucij za varovanje zdravja (npr. od doma naj gredo le, če so zdravi, pred opravljanjem bančnega posla in po njem naj si razkužijo roke, kašljajo ali kihajo naj le v rokav ali robec ter naj se ne rokujejo). Na to jih opozarjajo tudi plakati ob vhodih v poslovalnice.
DELOVNI ČAS POSLOVALNIC:
Od torka, 17. marca 2020, do preklica velja skrajšan delovni čas v vseh poslovalnicah. Te bodo strankam na voljo od ponedeljka do petka med 8.30 in 13. uro.
Poslovalnica Europark in poslovalnica Rogoznica svoj delovni čas prilagajata delovnemu času nakupovalnih središč Europark v Mariboru oz. Mercator centra na Ptuju in bosta odprti od ponedeljka do petka med 10. in 14.30 uro.
Vsa specializirana bančna okenca na poštah so do nadaljnjega zaprta.
Ob tem lahko stranke spremljajo aktualne informacije z delovnim časom poslovalnic na tej povezavi.
RAVNANJE Z GOTOVINO
V banki svetujemo uporabo brezstičnih plačilnih kartic, če pa brez gotovinskega poslovanje ne gre, ob vsaki uporabi gotovine (plačila, dvigi pri bankomatih ali v poslovalnicah …) svetujemo umivanje ali razkuževanje rok.
POSLOVNI UPORABNIKI
V skladu s priporočili pristojnih organov smo v Novi KBM do preklica odpovedali nenujne osebne obiske, dogodke ali sestanke pri strankah. Seveda pa so skrbniki strankam še naprej na voljo po telefonu in prek e-pošte. Stranke, pri katerih se je zaradi spremenjenih razmer na trgu poslovanje bistveno spremenilo, naj se po telefonu ali elektronski pošti čimprej obrnejo na svoje skrbnike in skupaj bodo preučili situacijo ter poiskali možne rešitve.
Običajno se sprememba te nastavitve nahaja v menijski vrstici brskalnika Orodja > Internetne možnosti, razdelek »zasebnost« ali »varnost«. Tam nastavite katere vrste piškotkov želite blokirati ali omogočiti.
Piškotke lahko izbrišete in sicer prav tako preko brskalnika. Izbris je v večini brskalnikov dosegljiv v orodjih imenovanih »izbriši podatke brskanja« ali »izbriši zgodovino brskanja« (okno običajno prikličete tudi s kombinacijo tipk CTRL+Shift+Del) ter izberete izbris piškotkov.
Nekateri brskalniki ponujajo tudi možnost nastavitve »ne sledi mi« ali »do-not-track«, kar pomeni, da lahko generalno zavrnete uporabo piškotov.