Ukrepi Nove KBM za nemoteno in varno poslovanje v času širjenja koronavirusa | OTP banka

V Novi KBM od začetka pojava koronavirusa v Sloveniji skrbno spremljamo situacijo in upoštevamo navodila pristojnih institucij, predvsem Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Zaradi spremenjenih razmer, ki so posledica širjenja virusa, smo sprejeli v

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Ukrepi Nove KBM za nemoteno in varno poslovanje v času širjenja koronavirusa

16 marec 2020
OBVESTILA
V Novi KBM od začetka pojava koronavirusa v Sloveniji skrbno spremljamo situacijo in upoštevamo navodila pristojnih institucij, predvsem Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Zaradi spremenjenih razmer, ki so posledica širjenja virusa, smo sprejeli več ukrepov, s katerimi želimo poskrbeti za nemoteno in varno poslovanje tako strank kot zaposlenih.
 
SVETUJEMO UPORABO SPLETNE IN MOBILNE BANKE

Stranke lahko veliko bančnih poslov opravijo prek spletne ali mobilne banke, kjer lahko med drugim preverijo stanje in promet na svojih računih, plačajo položnice, prenašajo sredstva med računi, opravijo plačila v tujino in sklenejo depozit ali varčevanje, in bankomatov. Tisti, ki še ne uporabljajo Bank@Neta ali mBank@Neta, si ju lahko aktivirajo v samo minuti kar od doma.

Prav tako lahko prek kontaktnega centra Nove KBM na telefonski številki 080 17 70 kadarkoli preverijo stanje na osebnem računu, zadnjih 5 transakcij na osebnem računu in stanje kredita. Nova KBM je strankam na voljo tudi na e-naslovu info@nkbm.si.

ČE JE OBISK POSLOVALNICE NUJEN

Če osebnega obiska poslovalnice ni mogoče preložiti, v Novi KBM stranke prosimo, da ob obisku v poslovalnice vstopajo posamično in pri tem ohranijo varnostno razdaljo vsaj 1,5 metra. Ravnajo naj v skladu s priporočili pristojnih inštitucij za varovanje zdravja (npr. od doma naj gredo le, če so zdravi, pred opravljanjem bančnega posla in po njem naj si razkužijo roke, kašljajo ali kihajo naj le v rokav ali robec ter naj se ne rokujejo). Na to jih opozarjajo tudi plakati ob vhodih v poslovalnice.

DELOVNI ČAS POSLOVALNIC:

Od torka, 17. marca 2020, do preklica velja skrajšan delovni čas v vseh poslovalnicah. Te bodo strankam na voljo od ponedeljka do petka med 8.30 in 13. uro.

Poslovalnica Europark in poslovalnica Rogoznica svoj delovni čas prilagajata delovnemu času nakupovalnih središč Europark v Mariboru oz. Mercator centra na Ptuju in bosta odprti od ponedeljka do petka med 10. in 14.30 uro.

Vsa specializirana bančna okenca na poštah so do nadaljnjega zaprta.

Ob tem lahko stranke spremljajo aktualne informacije z delovnim časom poslovalnic na tej povezavi.

RAVNANJE Z GOTOVINO

V banki svetujemo uporabo brezstičnih plačilnih kartic, če pa brez gotovinskega poslovanje ne gre, ob vsaki uporabi gotovine (plačila, dvigi pri bankomatih ali v poslovalnicah …) svetujemo umivanje ali razkuževanje rok.

POSLOVNI UPORABNIKI

V skladu s priporočili pristojnih organov smo v Novi KBM do preklica odpovedali nenujne osebne obiske, dogodke ali sestanke pri strankah. Seveda pa so skrbniki strankam še naprej na voljo po telefonu in prek e-pošte. Stranke, pri katerih se je zaradi spremenjenih razmer na trgu poslovanje bistveno spremenilo, naj se po telefonu ali elektronski pošti čimprej obrnejo na svoje skrbnike in skupaj bodo preučili situacijo ter poiskali možne rešitve.