Prevara se prične tako, da dobite elektronsko ali SMS-sporočilo, v katerem vas pod pretvezo, da sporočilo pošilja Nova KBM, obvestijo, da je vaš račun ogrožen in da so ga zato zaklenili. Goljufi vas pozivajo, da kliknete na povezavo, na kateri vnesete svoje podatke. Svetujemo vam, da tega nikakor ne storite, saj gre za lažno povezavo in lažna sporočila v imenu banke. Sporočilo izbrišite in nanj ne odgovarjajte. Če pa ste povezavo že odprli:
- in vnesli podatke za vstop v Bank@Net, vam svetujemo, da preventivno zamenjate svoje geslo v Bank@Netu;
- in vnesli podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.
Posebej pozorni bodite tudi pri potrjevanju zahtev za plačilo in potrdite le zahteve za tiste naloge, ki ste jih vnesli sami.
Če ste že potrdili kakšno zahtevo za plačilo za nalog, ki so ga vnesli goljufi, nas o tem nemudoma obvestite na elektronski naslov prevare@nkbm.si.
POMEMBNO: Banka od vas nikoli ne bo zahtevala vaših bančnih podatkov – to je lahko prvi znak, da gre za prevaro. Več o tem, kakšne trike uporabljajo spletni goljufi, da bi se dokopali do vaših podatkov, lahko preberete v našem spletnem kotičku Varno poslovanje.