Z gospodarstveniki severen Primorske na dogodku »Čaj z razlogom« | OTP banka

Z gospodarstveniki severen Primorske na dogodku »Čaj z razlogom«

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Z gospodarstveniki severne Primorske na dogodku »Čaj z razlogom«

25 oktober 2018
OBVESTILA
Kako povečati izvoz in vstopiti na nove trge Velike Britanije in Francije je bila osrednja tema dogodka »Čaj z razlogom«, namenjena za gospodarstvenikom severnoprimorske regije. Dogodek je potekal v organizaciji Britansko-slovenske gospodarske zbornice (BSCC), ki smo ga podprli tudi v Novi KBM.
 

Več kot 70 gospodarstvenikov iz regije, ki se je udeležilo dogodka, je v uvodu, poleg župana Mestne občine Nova Gorica, Mateja Arčona, direktorice BSCC, Barbare Uranjek in veleposlanice Združenega Kraljestva, Sophie Honey, nagovoril tudi član uprave Nove KBM, odgovoren za poslovanje z gospodarskimi družbami (CMO), Matej Falatov, ki je ob tem povedal: »Z veseljem podpiramo dogodke, ki vzpodbujajo sodelovanje in izmenjavo znanj, s katerimi bomo pripravljeni na jutri. Podjetniki se zavedate, kako pomembne so spremembe. Spremembe, ki so včasih boleče, toda pomembne za boljši jutri. Tudi banka je trenutno sredi transformacije, ki je včasih kritizirana, ampak potrebna. Na dolgi rok bomo prav s spremembami, povezovanjem in novimi znanji spremenili banko, da bo boljša in prijaznejša za podjetja in fizične osebe.˝

Sledilo je predavanje o rasti in internacionalizaciji podjetij, kjer je Andrew Hunt Vodopivec, ustanovitelj svetovalnega podjetja Coffee Cup Consulting, vsem udeleženim razkril, kako se lotiti uspešnega prodora na britanski in francoski trg preko prodajnih in trženjskih prijemov. Povedal je, da je ključno dobro načrtovanje, saj je to osnova vstopa na novo tržišče.

Da morajo podjetja pri širjenju najprej dodobra poznati trg, na katerega vstopajo, šele nato sledi postavljanje cene proizvoda ali storitve, je poudaril tudi druga gostja, strokovnjakinja za postavljanje cen, Emma Cook. Izpostavila je, da podjetja v večini primerov nimajo postavljene cenovne strategije, v okviru katere bi določila nivo cene, njeno strukturo (kaj vse določena cena zajema) in cenovni managament (kdaj denimo je pravi čas za popuste).

Dogodek je zaokrožil pogovor o prihodnosti slovenskega izvoza v luči novih trgovinskih odnosov po izstopu Velike Britanije iz EU. Na okrogli mizi je poleg  Sophie Honey, veleposlanice Združenega kraljestva, mag. Iztoka Grmeka, vodje sektorja za bilateralno gospodarsko sodelovanje na Ministrstvu za zunanje zadeve Republike Slovenije, Primoža Lavrenčiča, direktorja Vina Burja in Žana Dapčeviča, Akademija sodeloval tudi Jonathan Locke, podpredsednik uprave Nova KBM.

 
 
Fotogalerija